Autowritetr_

MG 3

MG 3, ikinci nesil için yeniden tasarlandı, cesur yeni bir görünüm benimsedi ve süpermini satış üstünlüğü amacıyla tam hibrit güce geçiş yaptı.

Yeni görünümlü 3, önümüzdeki üç yıl içinde dünya çapında piyasaya sürülecek 20’den fazla yeni MG modelinden biri ve bunların yarısı “yeni enerjili araçlar” olacak.

Firmanın Şangay tasarım stüdyosunda, Çin markasının mevcut crossover ve hatchback modellerinden stilistik etki alınarak tasarlandı ve saf ICE öncüsünden biraz daha uzun ve daha geniş.

MG’nin ilk fişsiz hibrit teklifi olan yeni Hybrid Plus aktarma organı, 101 bg’lik 1,5 litrelik dört silindirli benzinli motoru 107 bg’lik bir elektrik motoruyla birleştirerek toplam 192 bg ve 313 lb ft’lik bir güç sağlıyor ve bu da onu Clio ve Clio’dan çok daha güçlü kılıyor. Yaris hibritleri – üstelik daha da hızlı, 0-100 km/s hızlanma süresi 8,0 saniye.

Eski 3, beş vitesli otomatikleştirilmiş manuel veya  dört vitesli otomatik şanzıman sunarken , yeni otomobil lansmanından itibaren ön tekerleklerini üç vitesli otomatik şanzımanla sürüyor, manuel seçenek daha sonra gelecek.

MG, bu sistemin performans avantajlarını “hibritlerde sıklıkla bulunan yaygın olarak kullanılan CVT şanzımana göre” öne sürdü ve üç vitesli sistemin daha duyarlı hızlanma sağlamak için gecikmeyi önlediğini iddia etti.

Referans olarak, CVT donanımlı Yaris’in 0-62mph sprintini tamamlaması için 9,2 saniyeye ihtiyacı var.

Ekstra dürtü, büyük bir verimlilik kaybına yol açmaz; MG, 3’ün toplam 64 mpg (önceki modele göre neredeyse 20 mpg daha yüksek) sunacağını ve CO2 emisyonlarını 100 g/km düzeyinde büyük ölçüde azaltacağını iddia ediyor; her iki rakam da onu Fransız ve Japon rakiplerine karşı düzgün bir şekilde üst üste koyuyor.

1,83kWh’lik bir batarya, 3’e, motor kapalıyken 50mph’ye kadar hızlarda kısa mesafeleri katetmeye yetecek enerjiyi sağlar, ancak aynı zamanda, motorun bir jeneratör olarak çalıştığı Seri modda veya paralel bir hibrit olarak da çalıştırılabilir. iki güç kaynağı tam 192bhp çıkışı sağlamak için birlikte çalışır. MG, saf benzin seçeneğinin de zamanla ürün grubuna katılacağını doğruladı.

Firma ayrıca Çin ve Avrupa’daki mühendislerinin, 3’ün dinamiklerinin çeşitli küresel pazarların gereksinimlerine göre hassas şekilde ayarlanmasını sağlamak için işbirliği yaptığını ve bunun sonucunda “rafine bir sürüş sunduğunu ancak MG’nin ‘sürüş eğlencesi’ ahlakını da koruduğunu” söyledi. onun çekirdeği”.

Şasisinin hassas detayları zeminde ince fakat MG, “yeni ultra yüksek sertlikteki bileşenlerin kullanımından” yararlandığını ve süspansiyonun daha hafif hale getirildiğini ve daha yüksek kavrama sağlayacak şekilde ayarlandığını söyledi.

Aynı zamanda optimize edilmiş motor yatakları ve şasi boyunca yeni ses emici malzemeler sayesinde “iyileştirme ve gürültü bastırmada yeni zirveler” sunuyor.

3’ün kabini, önceki modelden tamamen farklı olup, yeni görünümlü grafiklere sahip ve daha hızlı tepki veren yeni ‘yüzen’ ikiz ekranları (7,0 inç sürücü ekranı ve 10,25 inç bilgi-eğlence dokunmatik ekranı) başlatıyor.

3’ün dingil mesafesi artık 50 mm daha uzun, 2570 mm, bu da her iki koltuk sırasında da bacak mesafesi yaratması gerekiyor. Daha büyük toplam ayak izinden kaynaklanan bagaj kapasitesindeki artış daha da önemli: 298 dm3’lük 3, artık segmentteki en büyük bagajlardan birine sahip.

İlgili Yazılar

Otomobil Dünyasına Dair Her Şey